JA TU:
- spēj ātri pielāgoties un adaptēties dažādām situācijām,
- nepadodies pie pirmajiem šķēršļiem un katrā jaunā izaicinājumā saskati iespējas sevi pierādīt un pilnveidot,
- neesi vienveidīga darba cienītājs,
- spēj novērtēt jaudīgus kolēģus, ar kuriem kopā sasniegt labākos rezultātus,
- esi komandas spēlētājs/a, kuram/ai ir svarīgi komandas kopējie sasniegumi,
- ievēro noteiktos izpildes termiņus un esi gatavs/a uzņemties jaunus pienākumus arī tad, ja iepriekšējie vēl nav izpildīti
MUMS TEVI VAJAG!
Tev uzticēsim:
- nodrošināt iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem tiesību aktiem,
- sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus,
- nodrošināt informācijas ievadi ar publiskajiem iepirkumiem saistītajās informācijas sistēmās,
- pildīt iepirkuma komisijas priekšsēdētāja un komisijas locekļa pienākumus,
- piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma
- dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu.
No Tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma "Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām,
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību,
- pieredzi un zināšanas publisko iepirkumu rīkošanas un dokumentācijas izstrādes jomā, kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā, pārstāvot pasūtītāju,
- prasmi praksē izmantot teorētiskās zināšanas,
- vēlama pieredze iepirkuma komisijas priekšsēdētāja amata pienākumu pildīšanā,
- spēju noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā,
- prasmi izteikt un argumentēt savu viedokli un spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus,
- prasmi analizēt un apstrādāt liela apjoma informāciju,
- labas komunikācijas prasmes,
- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī,
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasmi (MS Office programmas lietotāja līmenī),
- B kategorijas autovadītāja apliecību,
- eID karti elektroniskai dokumentu parakstīšanai.
Pievienojies un Tu iegūsi:
- Atalgojumu no 1851 EUR līdz 1900 EUR
- Apmaksātu papildatvaļinājumu
- Motivācijas sistēmu atbilstoši Tavam ieguldījumam
- Draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
- Elastīgā un attālinātā darba iespējas
- Veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem
- Darba vietu Biksēres ielā 6, Rīgā
- Daudzpusīgu iespēju profesionāli pilnveidoties vai izglītoties
- Dinamisku un uz pārmaiņām vērstu darba vidi valsts iestādē
- Atbilstoši darbam visus nepieciešamos profesionālos instrumentus
- Iespēju bezmaksas apmeklēt peldbaseinu (Rīgā)
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2024. gada 3.augustam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt sadaļā "PIETEIKTIES" vai: Valsts aizsardzības loģistikas un iepirkumu centram Biksēres ielā 6, Rīgā, LV 1073 vai E-pastā: vakancesevalic.gov.lv, tālrunis uzziņām 68202615
Priecājamies par katru saņemto pieteikumu, bet vēršam uzmanību, ka individuāli sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz konkursa nākamo kārtu - interviju! Par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.