Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1851,- EUR līdz 2305,- EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstošiMinistru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu katalogaklasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arīindividuālo profesionālo kvalifikāciju un kompetences;
- dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu atbalstošā un pozitīvi domājošākolektīvā;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanasiespējas, elastīgu darba laiku un iespēju daļēji strādāt attālināti;
- darbavietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
- veselībasapdrošināšanas polisi pēc 3 nostrādātiem mēnešiem.
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt personu iesniegumus par izdoto administratīvo aktu apstrīdēšanu amata specializācijas jautājumos;
- sniegt atbalstu Ministrijas nodarbinātajiem, konsultēt Ministrijas un Ministrijas padotības iestāžu nodarbinātos jautājumos par administratīvo procesu, administratīvo pārkāpumu procesu iestādē un tiesā, zaudējumu atlīdzināšanas jautājumiem, organizēt apmācības amata specializācijas jautājumos.
- izstrādāt un aktualizēt Ministrijas struktūrvienībām nepieciešamo līgumu un vienošanās projektus, veikt juridisku izvērtēšanu un saskaņošanu, nodrošināt Ministrijas līguma partneru pievienošanu sankciju risku automatizētam monitoringam;
- nodrošināt juridiski kvalitatīva, tiesību normām atbilstoša publisko iepirkumu procesa veikšanu Ministrijā, t.sk. izstrādāt Ministrijas iepirkumu dokumentāciju (rīkojumu par iepirkuma komisijas izveidi, iepirkuma nolikumu, iepirkuma līgumu, iepirkuma komisijas sēdes protokolu) projektus, izņemot tehniskās specifikācijas; piedalīties Ministrijas iepirkumu komisiju darbā, pildot komisijas priekšsēdētāja, locekļa vai sekretāra pienākumus; sniegt metodisku un konsultatīvu atbalstu Ministrijas struktūrvienībām, projektu vadības grupām, iepirkumu komisijām publisko iepirkumu jautājumos;
- izstrādāt iekšējo un ārējo tiesību aktu projektus un tos pavadošos dokumentus, veikt Ministrijas un citu institūciju izstrādāto tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektu juridisku izvērtēšanu, sagatavot atzinumus;
- pārstāvēt Ministriju tiesā administratīvajās lietās, kas ierosinātas pēc personu pieteikumiem par Ministrijas izdoto administratīvo aktu pārsūdzēšanu, tostarp sagatavot tiesvedības procesuālos dokumentus un sarakstes dokumentus ar tiesu un citām iestādēm un privātpersonām (par pierādījumu iegūšanu un iesniegšanu, lūgumu pieteikšanu, paskaidrojumus u.c.) jautājumos par valsts izdevumu par cietušajam bērnam sniegto sociālās rehabilitācijas pakalpojumu atmaksas kārtību un apmēru;
- pārstāvēt Ministriju Centrālās finanšu un līgumu aģentūras, Iepirkumu uzraudzības biroja, tiesas veiktajās publisko iepirkumu tiesiskuma pārbaudēs, nepieciešamības gadījumā sadarbībā ar citām Ministrijas struktūrvienībām sagatavot tiesībaizsardzības iestādēs iesniedzamos dokumentus.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- vismaz 3 gadu darba pieredze ar jurisprudenci saistītā amatā;
- vismaz 1 gada darba pieredze valsts pārvaldē;
- pieredze jautājumos, kas saistīti ar administratīvo procesu;
- pieredze administratīvo aktu projektu izstrādē;
- pieredze privāttiesisko un publisko tiesību līgumu un vienošanās projektu izstrādē;
- vismaz 1 gada pieredze publisko iepirkumu veikšanā.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, norādot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- CV;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā - C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valodas prasmes apliecinājums).
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti jāiesniedz 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā, nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “JD_vad_VJK_2”.
Tālr. uzziņām 67021585.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka konkursa otrā kārta (pārbaudes darbs) un trešā kārta (darba intervija) tiks organizētas attālinātā režīmā.
Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Labklājības ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.
http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade