Mājokļu un vides departaments īsteno vienotu Rīgas valstspilsētas pašvaldības politiku mājokļu un vides jomā. Departamenta mērķis ir veicināt tādu darba kultūru, kurā nozīme ir paveiktajam darbam un sasniegtajam rezultātam.
Mēs uzticēsim:
- Veikt iepirkumu organizēšanu atbilstoši ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem.
- Departamenta struktūrvienību savlaicīgu iesniegto iepirkumu uzdevumu apkopošanu, materiālu sagatavošanu iepirkuma organizēšanai un iepirkumu komisijas darbam.
- Sniegt ieteikumus par iepirkuma metodes izvēli un piemērošanu.
- Konsultēt Departamenta darbiniekus par iepirkumu un cenu aptauju (zemsliekšņu iepirkumu) organizēšanu un norisi.
- Ņemt dalību iepirkumu komisiju darbā (gan kā komisijas loceklim, priekšsēdētājam ((amatpersonas statuss)), sekretāram), organizēt iepirkumu komisijas sēdes un pretendentu piedāvājumu izvērtēšanu.
- Veikt iepirkumu un cenu aptauju (zemsliekšņa iepirkumu) reģistrēšanu, darbs ar Elektronisko iepirkumu sistēmu, Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmu (e-veidlapas), u.c. datu bāzēm.
- Sagatavot iepirkumu dokumentāciju: iepirkumu nolikumus un tā pielikumus, sēžu protokolus, rīkojumus, sarakstes ar pretendentiem, ziņojumus u.c.
- Organizēt un dokumentēt Departamenta iepirkumu komisiju darbu un iepirkumu veikšanu.
- Nodrošināt iepirkumu dokumentācijas oriģinālu glabāšanu saskaņā ar lietvedības noteikumiem un Publisko iepirkumu likuma prasībām.
- Gatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem, tajā skaitā u.c.
- Pārstāvēt departamenta intereses Iepirkumu uzraudzības birojā saistībā ar iepirkumiem.
No pretendenta mēs sagaidām:
- Augstāko izglītību tiesību zinātnēs.
- Praktisku darba pieredzi valsts vai pašvaldības iestādē ne mazāk par diviem gadiem.
- Zināšanas publisko iepirkumu normatīvo aktu piemērošanas jomā.
- Augstu atbildības sajūtu, precizitāti un rūpīgu attieksmi pret darbu.
- Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumu pārzināšanu labā līmenī.
- Valsts valodas prasmi augstākajā līmenī.
- Labas prasmes darbā ar datoru.
- Labas komunikācijas spējas un spēja darboties komandā.
- Prasmi strādāt ar MS Windows operētājsistēmu, MS Office nepieciešamajām programmām, interneta pārlūka programmām un biroja tehniku.
Mēs piedāvājam:
- Stabilu atalgojumu (bruto alga no 1650,- euro pārbaudes laikā, līdz 1870,- euro mēnesī);
- Veselības apdrošināšanas polisi pēc 3 mēnešiem;
- Papildus atvaļinājuma dienas;
- Atvaļinājuma pabalstu un citus ieguvumus;
- Motivējošu darba vidi.
CV un pieteikuma vai motivācijas vēstuli sūtīt Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamentam uz e-pasta adresi dmv@riga.lv, vai pa pastu uz adresi Brīvības ielā 49/53, Rīgā, LV-1010 ar norādi – Personāla nodaļai.
Informācija konkursa norises laikā pieejama Personāla nodaļā, tālr. 67012489, 67037661.
Dokumentu iesniegšanas termiņš noteikts līdz 2025.gada 3.janvārim ieskaitot.
Informācija par personas datu apstrādi, ko veic Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departaments.
Personas datu apstrādes pārzinis - Rīgas valstspilsētas pašvaldības iestāde - Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departaments (turpmāk – Pārzinis), adrese: Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010, elektroniskā pasta adrese: dmv@riga.lv
Personas datu aizsardzības speciālists - Rīgas valstspilsētas pašvaldības Datu aizsardzības un informācijas tehnoloģiju un drošības centrs, adrese: Dzirciema iela 28, Rīga, LV-1007, elektroniskā pasta adrese: dac@riga.lv