Galvenie amata pienākumi:
- Pārzināt un ievērot spēkā esošos normatīvos aktus un Dienvidkurzemes novada pašvaldības un tās komiteju, komisiju lēmumus amata kompetences ietvaros, savlaicīgi un kvalitatīvi izpildīt rīkojumus amata kompetences ietvaros.
- Piedalīties ikgadējā pašvaldības publisko iepirkumu plāna sagatavošanā.
- Nodrošināt publisko iepirkuma plāna savlaicīgu izpildi un ievērot Iepirkumu nodaļas vadītāja uzdotos darbus un rīkojumus.
- Kontrolēt iepirkuma līgumu slēgšanas procedūru saskaņā ar Iepirkumu komisijas pieņemtajiem lēmumiem, līdz līguma spēkā stāšanās dienai.
- Normatīvajos aktos vai Iepirkumu komisijas lēmumos noteiktajā kārtībā un termiņos sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar ieinteresētajiem piegādātājiem, pretendentiem, valsts un pašvaldību iestādēm un citām juridiskām personām amata kompetences ietvaros.
- Pēc Iepirkuma komisijas rīkoto iepirkumu noslēguma veikt iepirkuma dokumentu uzskaiti, kārtošanu un nodošanu glabāšanā pašvaldības arhīvā atbilstoši normatīvajiem aktiem, pašvaldības lietvedības nosacījumiem un lietu nomenklatūrai.
- Amata kompetences ietvaros sniegt konsultācijas pašvaldības darbiniekiem iepirkuma sagatavošanā un organizēšanā.
- Nodrošināt ar amata pienākumu izpildi saistītas un pašvaldības rīcībā esošās ierobežotas pieejamības vai konfidenciālas informācijas saglabāšanu un neizpaušanu; nodrošināt fizisko personu datu aizsardzību, saglabāšanu un neizpaušanu.
- Pildīt citus amata aprakstā neminētus, bet ar amata kompetenci saistītus uzdevumus.
Prasības pretendentam:
- Augstākā izglītība.
- Iepriekšēja darba pieredze iepirkumu veikšanā.
- Publiskās personas iepirkumu procesu (normatīvo aktu) pārzināšana.
- Ļoti labas latviešu valodas zināšanas.
- Koncentrēšanās spējas, prasme iekļauties termiņos.
- Augsta atbildības sajūta, organizēta pieeja darbam.
- Prasme strādāt patstāvīgi, gatavība izaicinājumiem.
- Lojalitāte.
- Labas komunikācijas spējas.
Piedāvājam:
- Interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu.
- Atsaucīgus un profesionālus kolēģus.
- Stabilu atalgojumu un motivācijas sistēmu.
- Nepieciešamās apmācības, kursus.
Iesniedzamie dokumenti:
- Motivācijas vēstule.
- Īss dzīves gājuma, izglītības un darba pieredzes apraksts (CV).
- Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
- Citu pēc pretendenta ieskatiem dokumentu kopijas (papildus izglītība, atzinības u.tml.).
Amata pretendenti dokumentus ar norādi “IEPIRKUMU SPECIĀLISTS” var iesniegt līdz
2024.gada 20.septembrim:
- sūtot pa pastu tā, lai Dienvidkurzemes novada pašvaldībā tas tiktu saņemts līdz 2024.gada 20.septembrim plkst.12:00, norādot adresātu Dienvidkurzemes novada pašvaldība, Lielā iela 76, Grobiņa, Dienvidkurzemes novads, LV-3430;
- personīgi, slēgtā aploksnē, jebkurā no Dienvidkurzemes novada pašvaldības apvienoto pašvaldību “Valsts un pašvaldības vienotiem klientu apkalpošanas centriem” to darba laikā;
ar drošu elektronisko parakstu parakstītu, iesūtot Dienvidkurzemes novada pašvaldības e-adresē vai uz e-pastu: personals@dkn.lv
Informācija pa tālr. 26633817; e-pasts: baiba.priedite@dkn.lv
Jūsu personas datu apstrādes mērķis – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.
Personas datu pārzinis: Dienvidkurzemes novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000058625, Lielā iela 76, Grobiņa, Dienvidkurzemes novads, LV-3430.