Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot iepirkumu organizēšanai nepieciešamo dokumentāciju;
- sagatavot iepirkumu dokumentus un saistīto dokumentāciju – iepirkuma nolikumus, protokolus, ziņojumus, līgumu projektus, vēstules, atzinumus u.tml.;
- piedalīties iepirkumu procedūras izstrādē;
- sniegt ieteikumus un pieņemt lēmumus par iepirkuma metodes izvēli un piemērošanu;
- veikt komisijas sekretāra pienākumus iepirkumu komisijā;
- veikt tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu iepirkumu jomā izstrādi;
- piedalīties pašvaldības ikgadējā publisko iepirkumu plānu izstrādē;
- izskatīt iesniegumus par jautājumiem, kas attiecas uz iepirkumu procedūru (konkursu) vai iepirkuma līguma izpildi, sagatavot atbilžu projektus;
- konsultēt pašvaldības darbiniekus un kompetences ietvaros palīdzēt rast problēmsituāciju risinājumus.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- profesionāla (akadēmiskā) izglītība tiesību zinātnē (vēlams maģistra grāds tiesību zinātnē), periodiska zināšanu papildināšana;
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu laikā;
- profesionālā pieredze publisko iepirkumu normatīvo aktu piemērošanā;
- zināšanas un pieredze darbā ar EIS un IUB PVS;
- iniciatīva, kontroles prasmes un organizatora spējas;
- pieredze juridisku dokumentu projektu sagatavošanā;
- analītiska domāšana un spējas risināt problēmsituācijas;
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas;
- augsta atbildības sajūta, uzmanība un precizitāte;
- spēja strādāt un izvērtēt liela apjoma informāciju;
- spēja pieņemt lēmumus un atbildēt par tiem;
- teicamas valsts valodas zināšanas;
- labas angļu valodas zināšanas;
- teicamas digitālās prasmes.
Mēs piedāvājam:
- pilnas slodzes darbu (40 stundas nedēļā) uz nenoteiktu laiku;
- atalgojumu pārbaudes laikā 1746 EUR pirms nodokļu nomaksas (pēc pārbaudes laika novērtējuma tiks noteikta individuālā mēnešalga līdz 2021 EUR, saskaņā ar Darbinieku individuālās mēnešalgas noteikšanas noteikumiem);
- veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes termiņa beigām) un sociālās garantijas;
- dinamisku darba vidi;
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus;
- darba izpildes vietu Institūta ielā 1A, Ulbrokā, Stopiņu pagastā, Ropažu novads.
Pieteikumu, norādot “Iepirkumu nodaļas galvenais speciālists”, var iesniegt līdz 2025.gada 3.martam elektroniski parakstītus ar drošu elektronisko parakstu, iesūtot dokumentus pašvaldības e-adresē vai elektroniskā pasta adresē vakances@ropazi.lv.
Pieteikums satur šādus dokumentus:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīves un darba gaitu apraksts (Europass CV).
Datu pārzinis, kas veic personas datu apstrādi darbinieku atlasei, ir Ropažu novada pašvaldība (reģistrācijas Nr.90000067986, juridiskā adrese Institūta iela 1A, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2130, e-pasts:novada.dome@ropazi.lv)
Papildu informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt Ropažu novada pašvaldības tīmekļa vietnes www.ropazi.lv sadaļā Pašvaldība/Personas datu aizsardzība, iepazīstoties ar Ropažu novada pašvaldības iekšējiem noteikumiem "Ropažu novada pašvaldības datu privātuma politika" vai klātienē Ropažu novada pašvaldības klientu apkalpošanas vietās.