Pievienojies mūsu kolektīvam un Tu iegūsi:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē;
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
- stabilu atalgojumu, mēnešalgu līdz 2400 EUR (atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes), pārbaudes laikā līdz 2200 EUR, atkarībā no pieredzes un profesionālajām prasmēm publiskā iepirkuma organizēšanas jomā un ārvalstu finanšu palīdzības projektu vadībā;
- sociālās garantijas, iespēju strādāt daļēji attālināti, veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu, un citus iestādē noteiktos motivācijas elementus atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem;
- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu.
Tev būs jāuzņemas, jābūt atbildīgam un jāveic šādi galvenie pienākumi:
- Vadīt ārvalstu finansētos tehniskās palīdzības projektus:
- plānot nepieciešamo finansējumu (t.sk. sagatavot finansēšanas plānus un tāmes) un kontrolēt tā izlietojumu;
- plānot un organizēt nepieciešamos iepirkumus (t.sk. iepirkuma dokumentācijas izstrāde, iepirkuma komisijas sēžu protokolēšanu, publikāciju nodrošināšana atbilstoši normatīvo aktu prasībām u.t.t.), sagatavot līgumu projektus.
- Sagatavot iekšējos normatīvus aktus, piedalīties publisko iepirkumu jomu un ārvalstu līdzfinansēto projektu vadības un ieviešanas jomu reglamentējošo normatīvo aktu izstrādē.
Lai sekmīgi varētu uzsākt pildīt vakantā amata pienākumus, Tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (tiesību zinātnēs, ekonomikā vai vadībzinātnē);
- vismaz 3 gadu pieredze publiskā iepirkuma organizēšanas jomā;
- vismaz 2 gadu pieredze ārvalstu finanšu palīdzības projektu vadībā un izpildē;
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas;
- prasme darbā ar datoru un biroja tehniku;
- prasme strādāt ar dažāda veida informācijas sistēmām, piemēram, HORIZON, KP VIS, EIS u.t.t.;
- precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi paaugstinātas intensitātes apstākļos.
Ja vēlies pieteikties konkursā, Tev līdz 2024. gada 15. oktobrim (ieskaitot) jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919 vai uz e-pastu pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām;
- Curriculum Vitae (valsts valodā);
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija;
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs;
- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.
Papildu informāciju Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē: https://www.fm.gov.lv/lv/vakances
Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 25635377.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis: +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par personas datu apstrādi Finanšu ministrijā var iegūt Finanšu ministrijas tīmekļa vietnē.