Preču iepircējs/-a

Izsludināts: 12.03.2025
Pieteikšanās termiņš: 26.03.2025

Vakances informācija

Jūsu pienākumos ietilps:

  • Nodrošināt preces iepirkumu procedūru atbilstoši pārdošanas apjomiem un tirgus specifikai, sazinoties ar piegādātājiem par sortimentu, preču pieejamību, izmaksām un piegādes noteikumiem;
  • Jaunu sadarbības partneru piesaiste;
  • Konkurentu izpēte un analīze.

Darbam vajadzīgās prasības:

  • Ne mazāk kā 3 gadu pieredze iepirkuma speciālista amatā, vēlams FMCG segmentā;
  • Iepirkumu procedūru zināšanas;
  • Augstākā izglītība ;
  • Izcilas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes;
  • Analītiskā domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • Inovatīva, elastīga un pozitīva pieeja darba procesam;
  • Labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos, angļu valodas un krievu valodas zināšanas darba pienākumu veikšanai (komunikācijai un sarakstei ar ārvalstu partneriem, jaunu sadarbības partneru piesaistei ES, Trešās pasaules valstīs un citās);
  • Teicamas datorzināšanas (MS Office);
  • Analītiskās prasmes un radoša pieeja darbam;
  • Labas komunikācijas prasmes un spēja sadarboties;
  • Spēja strādāt patstāvīgi, prasme efektīvi plānot un organizēt savu darbu, izvērtēt prioritātes;

Mūsu piedāvājums:

  • dinamisku darbu augošā uzņēmumā;
  • darbu birojā Rīgā, Pārdaugavā;
  • konkurētspējīgu atalgojumu bruto EUR 1700;
  • sociālās garantijas, apmaksātu atvaļinājumu pilnā apmērā;
  • atbalstu un apmācības darbu uzsākot un visā karjeras laikā;
  • veselības apdrošināšanu pēc nostrādātā pārbaudes laika 3. mēneši;
  • dalību uzņēmuma svētku un saliedēšanas pasākumos;
  • dāvanu dzimšanas dienās un atbalstu grūtās dzīves situācijās.
Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1700
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Rīga, Skaistkalnes iela 3

Darba devēja informācija

VOLDEMĀRS SIA

Reģistrācijas numurs: 40003079390