Ieslodzījuma vietu pārvalde ir Tieslietu ministrijas padotībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku apcietinājuma kā drošības līdzekļa un brīvības atņemšanas kā kriminālsoda izpildes jomā.
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likumā noteiktajām prasībām;
- amatam nepieciešama akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
- latviešu valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpē;
- veselības stāvoklis un psiholoģiskās īpašības, kas atbilst Ministru kabineta noteiktajām prasībām (Ministru kabineta 10.03.2009. noteikumi Nr.219 "Kārtība, kādā veicama obligātā veselības pārbaude");
- nav piemērots administratīvais sods par pārkāpumiem publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā — aizliegums ieņemt valsts amatpersonas amatus, kuru pienākumos ietilpst lēmumu pieņemšana publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā vai iepirkuma līgumu, vispārīgo vienošanos, partnerības iepirkuma līgumu vai koncesijas līgumu noslēgšana, kā arī pieņemt attiecīgus lēmumus un slēgt attiecīgus līgumus, — vai šā soda izpilde ir beigusies;
- vismaz 3 gadu praktiska pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem valsts pārvaldes iestādē;
- pieredze administratīvo tiesību jautājumu risināšanā;
- pieredze strīdu risināšanā Iepirkumu uzraudzības birojā;
- būvniecības jomas regulējošo normatīvo aktu pārzināšana uzskatāma par priekšrocību;
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint);
- labas komunikācijas prasmes;
- spēja strādāt kā komandā, tā arī individuāli;
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, analītiska domāšana, prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos.
Pienākumi:
- organizēt publisko iepirkuma procedūras;
- iepirkuma komisiju sēžu protokolēšana;
- paziņojumu publicēšana normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
- dokumentācijas sagatavošana un datu ievietošana EIS sistēmā;
- vēstuļu ar iepirkuma komisiju lēmumiem sagatavošana;
- iepirkuma līgumu sagatavošana un saskaņošana;
- piedalīties iestādes iepirkumu komisijās un darba grupās;
- kontrolēt iepirkuma līgumu noteikumu izpildi un sagatavot pretenzijas;
- izstrādāt dokumentu projektus un sniegt atzinumus, kas saistīti ar publisko iepirkumu un privāto tiesību jautājumiem;
- nodrošina iestādes pārstāvību Iepirkumu uzraudzības birojā;
- konsultēt struktūrvienības kompetences ietvaros;
- izvērtēt un saskaņot citu struktūrvienību sagatavotos iepirkumu dokumentus atbilstoši iekšējiem normatīvajiem aktiem.
Iestāde piedāvā:
- Stabilu atalgojumu;
- Profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas;
- Kvalifikācijas pilnveidošanas kursi;
- Sociālās garantijas:
- ikgadējais apmaksātais atvaļinājums – 28 kalendāra dienas;
- papildatvaļinājums atbilstoši novērtējuma rezultātiem – līdz 5 darba dienām;
- papildatvaļinājums – ja aprūpē ir trīs vai vairāki bērni vecumā līdz 16 gadiem vai bērns invalīds līdz 18 gadu vecumam – 3 darba dienas;
- papildatvaļinājums - ja aprūpē ir mazāk par trim bērniem vecumā līdz 14 gadiem - ne mazāk par vienu darba dienu;
- veselības apdrošināšana;
- pabalsts sakarā ar ģimenes locekļa vai apgādājamā nāvi;
- pabalstu līdz 50 procentiem no mēnešalgas vienu reizi kalendāra gadā, aizejot ikgadējā apmaksātajā atvaļinājumā;
- speciālo medicīniski optisko redzes korekcijas līdzekļu (briļļu lēcu) iegādes izdevumu kompensēšana līdz 100,00 EUR apmērā.
CV un motivācijas vēstuli sūtīt: pasts@ievp.gov.lv
Saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu Pārvalde informē, ka Pārvalde apstrādās Jūsu personas datus, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Pārvalde ir pārzinis Jūsu personas datu apstrādei (adrese: Stabu iela 89, Rīga, LV-1009, e-pasta adrese: pasts@ievp.gov.lv, personas datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datu.specialists@ievp.gov.lv. Plašāka informācija par personas datu apstrādi ir pieejama: https://www.ievp.gov.lv/lv/datu-aizsardziba