Prasības pretendentam:
- Otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
- Jomu reglamentējošu normatīvo aktu pārzināšana;
- EIS (Elektronisko iepirkumu sistēmas) pārzināšana, tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
- Labas saskarsmes spējas, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
- Prasme juridiski analizēt, argumentēt, interpretēt tiesību normas;
- Prasme dokumentu un normatīvo aktu sagatavošanā.
Galvenie amata pienākumi:
- Sagatavot dažāda veida līgumu projektus, rīkojumu, protokolu, vienošanās, aktu un citu sarežģītu dokumentu projektus;
- Izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus savas kompetences ietvaros, kā arī veikt saistošo noteikumu, iekšējo noteikumu, nolikumu un citu normatīvo aktu tiesiskuma pirms un pēcpārbaudi;
- Konsultēt iestādes vadību, darbiniekus juridiskos jautājumos savas kompetences ietvaros;
- Izvērtēt iestādes vai citu iestāžu speciālistu sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktos noteiktajiem uzdevumiem un amatpersonu lēmumiem;
- Sagatavot prasības pieteikumus, nodrošināt normatīvajos aktos noteiktajā termiņa paskaidrojumu un iebildumu iesniegšanu tiesu instancēs, kā arī sagatavot tiesas spriedumu un lēmumu pārsūdzēšanas rakstus;
- Pārstāvēt iestādes intereses tiesā, citās valsts un pašvaldību institūcijās;
- Izskatīt iesniegumus un sūdzības, sagatavojot atbildes;
- Nodrošināt publisko iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanu atbilstoši spēkā esošiem normatīviem aktiem;
- Izstrādāt ikgadējo publisko iepirkumu plāna projektu;
- Izstrādāt iepirkumu procedūru dokumentāciju;
- Sagatavot iepirkumu veikšanai nepieciešamo dokumentu projektus (nolikumu, tehnisko specifikāciju, cenu aptauju dokumentu projektus);
- Izstrādāt metodiskus materiālus par iepirkuma procedūru organizēšanu;
- Risināt nestandarta apgādes problēmas, nodrošināt iekšējo iepirkumu procedūru izstrādes;
- Kontrolēt piegādātāju un pakalpojumu sniedzēju saistību izpildi;
- Nodrošināt iepirkumu dokumentācijas un informācijas publikāciju ievietošanu Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas (PVS), elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS) un slimnīcas mājas lapā.
- Analizēt ar publisko iepirkumu procedūru īstenošanu saistītos problēmjautājumus un sniegt priekšlikumus to risināšanai
- Veikt ar iepirkumu saistītās sarakstes un sagatavot iepirkumu dokumentu projektus, kontrolēt to atbilstību normatīvajiem aktiem;
- Veikt saraksti ar fiziskām un juridiskām personām atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Piedāvājam:
- Stabilu atalgojumu;
- Personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu;
- Dinamisku, radošu darbu kolektīvā un jaunus kontaktus;
- Sociālās garantijas.
Iesniedzamie dokumenti:
- Dzīves gaitas apraksts CV;
- Izglītību apliecinoši dokumenti;
- Motivācijas vēstule.
Dokumentus iesniegt SIA “Jēkabpils reģionālā slimnīca” Personālvadības nodaļā, Stadiona iela 1, Jēkabpils, Jēkabpils novads, LV-5201, slēgtā aploksnē vai nosūtot ar drošu elektronisko parakstu uz adresi: info@jrslimnica.lv līdz 2024.gada 04.oktobrim.
Tālrunis uzziņām 65237848.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, SIA “Jēkabpils reģionālā slimnīca” informē, ka:
- Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi;
- Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Jēkabpils reģionālā slimnīca”.