Jurists

Izsludināts: 24.09.2024
Pieteikšanās termiņš: 04.10.2024

Vakances informācija

Prasības pretendentam:

  • Otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs;
  • Jomu reglamentējošu normatīvo aktu pārzināšana;
  • EIS (Elektronisko iepirkumu sistēmas) pārzināšana, tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • Valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • Labas saskarsmes spējas, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • Prasme juridiski analizēt, argumentēt, interpretēt tiesību normas;
  • Prasme dokumentu un normatīvo aktu sagatavošanā.

Galvenie amata pienākumi:

  • Sagatavot dažāda veida līgumu projektus, rīkojumu, protokolu, vienošanās, aktu un citu sarežģītu dokumentu projektus;
  • Izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus savas kompetences ietvaros, kā arī veikt saistošo noteikumu, iekšējo noteikumu, nolikumu un citu normatīvo aktu tiesiskuma pirms un pēcpārbaudi;
  • Konsultēt iestādes vadību, darbiniekus juridiskos jautājumos savas kompetences ietvaros;
  • Izvērtēt iestādes vai citu iestāžu speciālistu sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktos noteiktajiem uzdevumiem un amatpersonu lēmumiem;
  • Sagatavot prasības pieteikumus, nodrošināt normatīvajos aktos noteiktajā termiņa paskaidrojumu un iebildumu iesniegšanu tiesu instancēs, kā arī sagatavot tiesas spriedumu un lēmumu pārsūdzēšanas rakstus;
  • Pārstāvēt iestādes intereses tiesā, citās valsts un pašvaldību institūcijās;
  • Izskatīt iesniegumus un sūdzības, sagatavojot atbildes;
  • Nodrošināt publisko iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanu atbilstoši spēkā esošiem normatīviem aktiem;
  • Izstrādāt ikgadējo publisko iepirkumu plāna projektu;
  • Izstrādāt iepirkumu procedūru dokumentāciju;
  • Sagatavot iepirkumu veikšanai nepieciešamo dokumentu projektus (nolikumu, tehnisko specifikāciju, cenu aptauju dokumentu projektus);
  • Izstrādāt metodiskus materiālus par iepirkuma procedūru organizēšanu;
  • Risināt nestandarta apgādes problēmas, nodrošināt iekšējo iepirkumu procedūru izstrādes;
  • Kontrolēt piegādātāju un pakalpojumu sniedzēju saistību izpildi;
  • Nodrošināt iepirkumu dokumentācijas un informācijas publikāciju ievietošanu Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas (PVS), elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS) un slimnīcas mājas lapā.
  • Analizēt ar publisko iepirkumu procedūru īstenošanu saistītos problēmjautājumus un sniegt priekšlikumus to risināšanai
  • Veikt ar iepirkumu saistītās sarakstes un sagatavot iepirkumu dokumentu projektus, kontrolēt to atbilstību normatīvajiem aktiem;
  • Veikt saraksti ar fiziskām un juridiskām personām atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Piedāvājam:

  • Stabilu atalgojumu;
  • Personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu;
  • Dinamisku, radošu darbu kolektīvā un jaunus kontaktus;
  • Sociālās garantijas.

Iesniedzamie dokumenti:

  • Dzīves gaitas apraksts CV;
  • Izglītību apliecinoši dokumenti;
  • Motivācijas vēstule.

Dokumentus iesniegt SIA “Jēkabpils reģionālā slimnīca” Personālvadības nodaļā, Stadiona iela 1, Jēkabpils, Jēkabpils novads, LV-5201, slēgtā aploksnē vai nosūtot ar drošu elektronisko parakstu uz adresi: info@jrslimnica.lv līdz 2024.gada 04.oktobrim.

Tālrunis uzziņām 65237848.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, SIA “Jēkabpils reģionālā slimnīca” informē, ka:

  1. Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi;
  2. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Jēkabpils reģionālā slimnīca”.

Atalgojuma informācija (Bruto EUR):
1500 EUR
Slodze:
Pilna slodze
Darba vieta:
Stadiona iela 1, Jēkabpils, Jēkabpils nov.
Klātiene:

Darba devēja informācija

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Jēkabpils reģionālā slimnīca"

Reģistrācijas numurs: 50003356621