Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un kontrolēt publisko iepirkumu procesu iestādē (izstrādāt iepirkuma dokumentāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām, piedalīties iepirkuma komisijas sēdēs, koordinēt iepirkuma procedūru izsludināšanu un norisi, izstrādāt iepirkumu līgumu projektus un organizēt līgumu slēgšanas procesu tai skaitā Eiropas Savienības kohēzijas politikas fondu un Atveseļošanas fonda līdzfinansēto projektu iepirkumos);
- sniegt juridisko atbalstu darbiniekiem sekmīgai iepirkuma procesa realizēšanai un kontrolei iestādē;
- nepieciešamības gadījumā pārstāvēt iestādi Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā.
Amata prasības un nepieciešamās zināšanas:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē;
- vismaz divus gadus ilga profesionālā pieredze publisko iepirkumu jomā pēdējo piecu gadu laikā;
- vismaz divu gadu pieredze darbā valsts pārvaldes iestādēs;pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus);
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības līdzfinansētajiem projektiem (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus);
- valsts pārvaldes institucionālās sistēmas un tās tiesiskā regulējuma pārzināšana;
- zināšanas administratīvajās tiesībās un administratīvajā procesā;
- zināšanas par centralizētajiem iepirkumiem;
- fizisko personu datu aizsardzības un informācijas aprites jomas normatīvo aktu pārzināšana;
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
- vēlamas angļu valodas zināšanas.
Pretendentiem piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, ar iespēju rosināt un īstenot pārmaiņas valsts pārvaldes procesos;
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu un iespēju sadarboties ar citu institūciju pārstāvjiem;
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties dažādos mācību projektos;
- mēnešalgu sākot no 1816 līdz 2013 eiro, pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no profesionālās pieredzes);
- piemaksas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- sociālās garantijas (pabalsti, kompensācijas un veselības apdrošināšana);
- attālinātā darba iespējas.
Pieteikuma dokumentus:
- motivētu pieteikumu, norādot tajā iepriekšējo darbu sasniegumus un sludinājumā norādīto informāciju
- CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
līdz 2024.gada 9.augustam sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīga LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv tālrunis uzziņām: 67082844.
Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmajai daļai Valsts kanceleja informē, ka:
Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520.
Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/personu-datu-apstrade-valsts-kanceleja